Преподаватели шығармашылығы
2017 – 2018 оқу жылының 11.12.17 -15.12.17 аралығындағы өткізілген
деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен, мектептегі озат шығармашыл мұғалімдерінен құрылған «Парасат» шығармашылық тобының апталығындағы ұйымдастырылған іс-шара туралы анықтымы
Мектебіміздегі «Парасат» шығармашылық тобының желтоқсан айының 11-15 аралығында апталық өтті. Апталықтың жұмыс жоспары жасалып, бекітілді. Апталықты ұйымдастырушы І деңгейлік бағдарламасы бойынша сертификатталған «Парасат» шығармашылық тобының жетекшісі Нуриева Лаззат Несипжановна. Мүшелері «Тәжірибедегі рефлексия» тақырыбында курстан өткен мұғалімдер, олар - қоғамдастық мүшелері.
Апталықтың өткізілу мақсаты: «Преподаватели өздерінің сыныптағы жұмыстарының үздік тәсілдерін, оны қолдануға қол жеткізетін ойлау жолдары мен жұмыс құралдарын пәндік біліммен ұштастырудың тиімді түрлерін ұсыну, мұғалімнің кәсіби дамуын жетілдіру, тәжірибе алмасу, бөлісу».
Күтілетін нәтиже: Преподаватели құзырлы оқытудың сын тұрғысынан ойлауға үйретудің тиімді тәсілдерімен танысады, бірлесіп жұмыс істеу барысында оларды меңгереді, өз сабақтарында қолданады әрі қарай жетілдіреді, ықшамдайды, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай бейімдейді.
Преподавателидің көрме ұйымдастыру, тренингтер, коучинг үдерісін өткізудегі нақты мақсаты Бағдарлама идеяларын өз тәжірибиелерінде қолдануларына қолдау жасау.
Ұстаздармен бірлесе алдағы өткізілетін іс-шаралардың жоспары, өткізілу мақсаты құрылып, бекітілді. Апталыққа ұстаздар, жас мамандар сабаққа белсене қатысуға, тәжірибе алмасуға шақырылды.
Апталықта жоспарланған іс-шаралар өз белгіленген уақытта өткізілді.
11.12. күні Преподавателидің кәсіби біліктілігін арттыру, озық іс – тәжірибелерді тарқату, әріптестермен бөлісу мақсатында көрме ұйымдастырылды. Көрме ұйымдастыруда шығармашыл мұғалімдермен бірлесіп жұмыс істеудің тиімділігі байқалды. Өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып, өз жұмыстарын көпшілікке насихаттады. Дайындаған кері байланыс құралдары елдің назарын ерекше аударды.
Преподавателидің жасаған жұмыстары көрермен қауымды тамаша бұйымдарымен тамсандырады.
Нәтижесінде мұғалімдердің қызығушылығы арта түскені байқалады.
Әр мұғалім өзінің көрмеге қойған бұйымдарының қалай жасалғанын, қандай материалдар қолданғанын, кері байланыстың қандай түрін пайдаланғанын айтып, жұмысын қорғады. Шығармашылық жұмыстарына қысқаша мағлұмат берді.
11.12. күні сағ. 11 00-де Чернышова И.В. Айтылым мен жазылымда қолданылатын КБ «6 шляп Де Бано» тренинг өтті. Преподаватели тренингке белсене қатысты. Саморефлексия учителя:
11декабря мною был проведен семинар-практикум, для учителей нашей школы по теме «6 шляп мышления Эдварда де Боно», на котором была поставлена цель: Создать представление о технологии Эдварда де Боно.
На семинаре - практикуме кратко ознакомила коллег с биографией автора, детально разобрали основу (суть) представленной технологии. Так же объяснила принцип использования шляп по цветам.
Поставленные мною цель и задачи были достигнуты. Следует обратить внимание и провести данную технологию на уроках русского языка: Перед написанием эссе, Закреплением правил правописания.
В связи с этим ставлю для себя цели на ближайшее время:
Более глубже изучить данную технологию. Буду вести активную работу по изучению технологии с уч-ся на уроках.
12.12. күні сағ. 9 20-да Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қабылбекова Ж.Қ. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын КБ «Пленарлық кубиктер» тақырыбында тренинг өтті.
Тренингтің мақсаты: мұғалімдерді жаңаша оқыту тәсілдеріне әрі қарай тарту және ынталандыру; Айтылым мен жазылымда қолданылатын «Пленарлық кубиктер» КБ әдісімен таныстыру.
Білу және түсіну аясында 5 сөзбен қорытынды жасау арқылы пленарлық кубиктерге «Рухани жаңғыру» тақырыбынан ортақ мәселелерді алып, пікірталас жүргізді. Пікірталаста слайдтағы тақырыптар қамтылды. Преподаватели екі топқа бөлініп, пікірлерін білдірді. Пікірталас тартысты әрі қызықты өтті. Бұл әдіс сабақты бекіту кезеңінде қолдануға өте тиімді
12.12. күні сағ. 14 00-де бастауыш сынып мұғалімі Бимуратова Г.Ж. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «10 сұрақ әдісі» тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «10 сұрақ » әдісімен таныстыру , әдіс-тәсілді белсенді іс-әрекет арқылы ұғыну.
«10 сұрақ» әдісін бастап түсіндіру үшін ортаға қатысып отырған бір мұғалімді шақырылды. Мұғалімнің маңдайына негізгі сөздің орнына тірі табиғатқа жататын жануарды ( керік ) жабыстырды Қатысушы мұғалім басқа қатысып отырған ұстаздарға 10 сұрақ қояды. Қатысушылар « иә» немесе «жоқ» деп қана жауап береді.Осылайша қатысушы мұғалім маңдайындағы стикердегі жануарды тауып аяқтауы керек. Бұл әдіс сабақта қолдануға өте тиімді.
Әріптестерімізге ұнады, сабақтарында қолданатындарын айтып , тәжирибе алмасты.
12.12. күні сағ. 15 00-де орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жайсанбаева А.Ж. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын «Үш таяқша», «Метод острова» тақырыбында тренинг өтті.
Рефлексия. Метод «Острова»
На большом листе
бумаги рисуется карта с изображением островов со следующими названиями: остров
Неуверенности, остров Вдохновения, остров Удовлетворения, остров Накопления
знаний, остров Размышления, остров Пустоты, Бермудский треугольник и т.д.
Карта вывешивается на доске. Ученики рисуют или уже готовые кораблики
прикрепляют в соответствующем районе, который отражает его душевное
эмоционально-чувственное состояние после состоявшегося мероприятия.
После помещения своего «настроения» на бумаге можно его проанализировать.
(Каждый из участников имеет право нарисовать на карте остров со своим
названием).
"3 таяқша” әдісі (мұғалімдермен жұмыс)
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ 1 жауап 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.Преподаватели өз қолдарымен жасап көрді. Қалай қолдану қажеттілігі жөнінде өз
пікірлерін айтып өтті.
13.12. күні сағ. 10 00-де бастауыш сынып мұғалімі Қонысбекова Н. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «Ойлан. Жұптас.Бөліс» тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «Ойлан жұптас бөліс» әдісімен таныстыру, әдіс тәсілді белсенді іс әрекет арқылы ұғыну.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі топтық жұмыс ұтымды, тиімді болу үшін белгіленген тапсырмалар мен топтың қызметі стратегиялық тұрғыдан дұрыс құрылуы тиіс, олар топта тиімді жұмыс істеуге ынталандырып, қамтамасыз етіп, жоғары деңгейдегі оқытуды, ойлауды және түсінуді дамыту үшін қолданылады.
13.12. күні сағ. 11 30-де бастауыш сынып мұғалімі Бектемисова А.Т. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «Таза тақта» тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «Таза тақта” әдісімен таныстыру, әдіс тәсілді белсенді іс- әрекет арқылы ұғыну, тәжірбие алмасу.
Негізігі бөлімде ұстаздарға «Қарттар үйі қара шаңырақ па?» атты бейне жазба ұсынды. Бұл бейнежазба соңында әркім өзін мазалаған сұрақтарын стикерге жазып «Таза тақтаға» жапсырады. Қатысқан ұстаздар өз сұрақтары жазылған стикерден бөлек сұрақтарды алып, жауап жазады. Әр мұғалім өзі алған сұрақ пен жазған жауабын ортада оқып, стикерді қайта апарып жапсырады.
Тренингтің соңына қарай бастапқыда «Таза тақтам» қызықты мағлұматтарға «Толы тақта» болып шықты
13.12. күні сағ. 15 00-де бастауыш сынып мұғалімі Абдурасулова А.Ж. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «Бес саусақ» тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Баланың бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. «Бес саусақ» әдісін қолдану тиімділігін анықтау барысында практикалық жұмыс жүргізілді. Преподавателиді екі топқа бөліп «Итмұрын» тақырыбын таратып берді. Өздері топта оқып, талқылып бір-біріне түсіндіреді. Екі топқа сұрақтар қойылды.Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
1. «Бас бармақ» - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
2. «Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
3. «Ортан терек» - ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
4. «Шылдыр шүмек» - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
5. «Кішкентай бөбек» - көңіл-кдомахуалы. Алақан – алға ұмтылу. Жұмысты жақсарту үшін не жасау керек?
14.12. күні сағ. 11 05-те бастауыш сынып мұғалімі Мусаева Ж.Б. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «Аквариум» әдісі тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «Алтын балық» әдісін таныстыру, әдіс-тәсілді белсенді іс-әрекет арқылы түсіну.
«Алтын балық» әдісін көрсету үшін мұғалімдер 3 топқа бөлініп отырды. Әр топқа 1 конверттен берілді. Тақтадан видеоролик көрсету арқылы мұғалімдер өзара ақылдасып, талқылап болған соң ортаға әр топтан 1 мұғалімнен шығып ортаға отырды. Преподавателиге әр топ өз сұрақтарын қойды. Берілген уақыт аралығында өздері орындап шыққан тапсырмалары бойынша өз пікірлерін айтты. Ең соңғы қалған мұғалімге «алтын балық» тәжі кигізілді.Бұл әдіс-тәсіл оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау және оқытудағы белсенді іс –әрекет болып табылатын ең тиімді тәсілдердің бірі болып табылады. Соңында «Белгілер арқылы» кері байланыс жасады. Сабағыма қатысқан ұстаздар өздеріне ұнаған әдіс тәсілдері жайлы рефлексиялық кітапшаға жазып қалдырды.
14.12. күні сағ. 12 05-те бастауыш сынып мұғалімі Мусабаева Б.Қ. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «Акроөлең» әдісі тақырыбында тренинг өтті.
Жалпы мақсаты :Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың
рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді
ұйымдастырылған кері байланысты маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне
енгізуге бағыт-бағдар беру
Интербелсенді тақтадан
«Балаға деген махаббат » тақырыбында
көрсетілім көрсетіп ұстаздардың пікірлері тыңдалды. Осы тақырыпты қорыту мақсатында кері байланыс
«Акроөлең стратегиясын» қолданды.
Бұл стратегияны сабақты қорытындылау және бекіту кезеңдерінде пайдаланған өте тиімді.Оқушылардың лексикалық тақырыпты қаншалықты игергендігін білу үшін осы стратегияны қолдануға болады.Сонымен қатар бұл стратегияны оқушылардың оқу деңгейіне қарай қолданған өте тиімді. Яғни 1-ші деңгейлі оқушы өлең ұйқастырса, 2-ші деңгейлі оқушы сөз тіркесін құрастырады. 3-ші деңгейлі оқушы тақырыпқа сай сөздер жазады. Жалпы берілген сөздегі әр әріпке тақырыпқа сай өлең құрастыру керек. Мен әр топқа «оқушы», «мектеп», «тәрбие» деген сөздер таратып бердім әр топ өздері бірлесе берілген сөздердің мағынасын өлең ұйқастарын құрастыру арқылы ашты. Бір-бірінің өлеңін оқып «отшашу» жасау арқылы бағалады. Әріптестеріме бұл кері байланыс түрі ұнады және өз сабақтарында қолданатындарына сенімді болды.
15.12. күні сағ. 14 05-те бастауыш сынып мұғалімі Молдагожаева Н.А. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «9+2» әдісі тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «9+2”әдісімен таныстыру, әдіс тәсілді белсенді іс әрекет арқылы ұғыну.
«Көк шайдың пайдасы мен зияны» тақырыбына бейнематериал көрсетіп, тренингке қатысушыларға мәтін таратып берді. Әр топтың алдына 9+2 кестесін және мәтінде кездесетін 9 сөзді ретсіз жазып слайдта көрсетіп қойды.Тренингке қатысушылар берілген мәтіннің ішінен слайдта көрсетілген сөзді ретімен әр санның астына орналастырып, мәтінді толықтай мазмұндап берді.
Преподаватели екі топқа бөлініп, кестені толтыруға тырысты. Мәтін бойынша сөздерді ретке келтіріп кестеге орналастыру олар үшін өте қызықты өтті. Бұл әдіс жаңа сабақтың бастапқы кезеңінде қолдануға өте тиімді. 9сөзді ретімен орналастыру арқылы оқушылар жаңа тақырып бойынша берілген мәтінді өздері толықтай біліп,өздері түсініп шығады. Топтар бірі - біріне өзекті мәселе бойынша бір-біріне 2 сұрақ қояды. Білмеген , түсінбеген жерін қарсылас топ толықтырып берген жауабы арқылы білгісі келген сұраққа жауап ала алады.
Қорыта келе, бұл әдіс тәсілдің және кері байланыстың тиімді әрі қызықты екеніне көзіміз жетті.
13.12. күні сағ. 14 05-те бастауыш сынып мұғалімі Наурызова Н.М. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын КБ «Айтыс орындығы» әдісі тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «Айтыс орындығы” әдісімен таныстыру, әдіс тәсілді белсенді іс әрекет арқылы ұғыну. Берілген тапсырмаға байланысты топ мүшесі топ алдында қолма-қол қарсыласымен сөз сайысына түсу
Талқылауға алған тақырып: Лимонның пайдасы мен зияны:
әр санның астына орналастырып, мәтінді толықтай мазмұндап берді.
Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды топ мүшелерімен талқылады. Шеттете отырған мұғалімге білдірмей, қалпақ кигізіп кетті. Енді топ мүшелері сол мұғалімді айтысқа дайындады, сонда өз қарсыласынан қалыспас үшін топта талқылаған тақырыпты есіне түсірді. Қай топтың пайдасы немесе зияны көп болса сонша смайлик беріліп отырды. Көп смайлик жинаған топ жеңіске жетті.
12.12. күні сағ. 11 30-да бастауыш сынып мұғалімі Агибаева Ж.А. «Айтылым мен жазылымда қолданылатын
КБ «Константинополь» әдісі тақырыбында тренинг өтті.
Тренинг мақсаты: «Константинополь» әдісін таныстыру, әдіс-тәсілді белсенді іс-әрекет арқылы түсіну.
Алдымен әдіс-тәсілді бастамас бұрын мұғалімдерге «Сиқырлы жұлдызша» психологиялық тренинг өткізді. Нұсқаулық: Сиқырлы таяқшаны ұсынарда әр мұғалім немесе тренингке қатысушылар «Егер менің сиқырлы таяқшам болса...» деп бастап 3 тілегін айта отырып келесі қатысушыға таяғын ұсынады. Бұл тренингте мұғалімдер бір-біріне жақсы тілектер айтылып, өзара ынтымақтастыққа және де көңіл-күйлерін көтеруге, белсенділіктерін арттыруға жүргізілді.
«Константинополь» әдісін көрсету үшін мұғалімдер 3 топқа бөлініп отырды. Әр топқа 3 сөз берілді. Дарындылық, Метатану, Құндылықтар. Осы берілген сөздерден әр топ бірнеше сөздер құрап белсенді, қызығушылықпен жұмыс жүргізілді. Берілген уақыт аралығында өздері орындап шыққан тапсырмалары бойынша өз пікірлерін айтты. Бұл әдіс-тәсіл оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау және оқытудағы белсенді іс –әрекет болып табылатын ең тиімді тәсілдердің бірі болып табылады.
Ұсыныс: ашық сабақ өткізе отырып осы стратегияларды, әдістерді тәжірибеде көрсету.
Шешімі: «Парасат» шығармашылық тобының апталығы «қанағаттанарлық» деп танылсын.
Анықтама беруші: МД ӘІЖО Н.А.Шубаева.